·60 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2017 02:28 Zweig'ten yine bir psikolojik çöküş romanı daha. Bazen kitaplarında hep kendini mi anlatmış diye düşünmeden edemiyorum.
Hikayemiz bir doktorun kendisinden yardım isteyen zengin bir kadını reddetmesi ve doktor olması nedeniyle de kendiyle yaşadığı çelişkiyi anlatıyor. Doktorumuz öyle bir çelişkide ki en sonunda bir tür delirme olan Amok'a yakalanıyor. Zweig hep mutsuz sonları sevmiştir. Bu kitapta da görüyoruz. Zweig'e bir başlarsanız diğer kitaplarını da okumadan duramıyorsunuz. Keyifle okumalar dilerim.