Kitabı okumamıştım sevgili hocam ancak sanki gündemimizdeki bir haberi okur gibi okudum. Nasıl birebir aynı. Siyasetin, adam kayırmacılığın, adaletin yok edilmesinin her dönemde, her memlekette bu kadar çirkince, açıkça var olması midemi bulandırdı. Ancak gerçekler er geç gün yüzüne çıkacaktır ve sessizce bekleyen doğruları herkes öğrenecek, adalet yerini bulacaktır. Edebiyat ile politikanın ayrılamaz olduğunu, her cümlemizin bir manifest yerine geçtiğini düşünüyorum artık. Sanatçıların, aydınların, filozofların bu toplumun gerçeklerini haykırması ve reaksiyonda öncü olmaları gerektiğine daha da çok inanıyorum. İyi bir okurun da kesinlikle Dünya tarihi, siyasi tarih, coğrafya, din, bilim, biyoloji (evrim) hakkında bol okumalar yaparak gerçek edebiyat zevkini arşa çıkarabilecekleri önerisinde bulunarak teşekkür ediyorum incelemeniz için 🙏