Yar ben belanın ta kendisiyim xd
"İçinde bana öğüt olmasın da albayım. Ben zaten yeter derecede belamı buldum."
Sayfa 96
Alıntı
·
496 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.