Spoiler içerebilir.
Kötüler neden bu kadar mantıksız? Mantıksız oldukları için mi kötüler acaba? İnsanlar dünyaya zarar veriyor, ee o halde bütün insanları sessizleştirelim, olmadı yok edelim ki dünya yaşasın? Bu nasıl mantık? Eee sen de yok olacaksın, bu çaba niye? İnsanları sevemeyen de doğayı sevdiğini iddia ediyor. Noa'nın saçmalıkları...