·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Haziran 2018 18:03 Kitabı geçen hafta bitirdim, yeni fırsat buluyorum yorumlamaya . Ayşe Kulin ne yazsa tartışmasız okuyorum zaten. Kitaba gelince, Kanadı kırık kuşları okuyanlar, karakteri hemen tanıyacaktır.Zira bu kitap onun devamı. Her zamanki duruluk, akışkanlık, akıcı olay örgüsü bu kitapta da mevcut. Su gibi aktı gitti. Kısacası zevkle okuyacağınız bir Kulin klasiği, okuyun derim. Keyifli okumalar