8/10
·68 syf.··
2018 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2018 00:00
Zweig tüm kitaplarında olduğu gibi bu kitabında da insan psikolojisine derinlemesine bir giriş yapmış ve insan psikolojisini çok başarılı bir şekilde yansıtmış. Bu kitap sayesinde Zweig'a neden hayran olduğumu bir kez daha anladım. Kesinlikle okunması gereken bir eser. Peki neden 4 yıldız verdim? 1-Çünkü kitabın sonu biraz boştu. Kitap çok erken bitti. En azından 1-2 sayfa daha devam edebilirdi, etmeliydi. Okuyunca ne demek istediğimi anlarsınız zaten. 2-Erkek karakterimizin duygu ve düşüncelerine yer verilmeden kitap bitirilmiş. 3-Ben aşk kitapları okumayı pek sevmiyorum. Ama bu tamamen benimle alakalı bir şey, kitap kesinlikle güzeldi ama türü bana pek hitap etmedi. Aşk okumayı sevenler eminim çok sevecektir kitabı.
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.