·80 syf.····Okunma: 01 Ocak 2018 00:00 Kitap 5 tane bağımsız hikayeden oluşuyor. Tüm hikayeler inanılmaz zevkli, sürükleyici ve duygusaldı. Her Zweig yorumumda yazıyorum ama yine de yazacağım; Bu yazar psikolojik tahlilleri çok iyi yapıyor. Bu kitap da tamamen psikoloji üzerine kurulu.
Beğenmediğim bir yer arıyorum... Yok, bulamadım. Bu kitabı çok fazla sevdim, o yüzden benden tam puan aldı.
Yazacak çok da fazla bir şey yok açıkçası. Kısaca ''Okuyun, okutun.'' diyorum.