10/10
·80 syf.··
2018 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2018 00:00
Kitap 5 tane bağımsız hikayeden oluşuyor. Tüm hikayeler inanılmaz zevkli, sürükleyici ve duygusaldı. Her Zweig yorumumda yazıyorum ama yine de yazacağım; Bu yazar psikolojik tahlilleri çok iyi yapıyor. Bu kitap da tamamen psikoloji üzerine kurulu. Beğenmediğim bir yer arıyorum... Yok, bulamadım. Bu kitabı çok fazla sevdim, o yüzden benden tam puan aldı. Yazacak çok da fazla bir şey yok açıkçası. Kısaca ''Okuyun, okutun.'' diyorum.
Edebiyat
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202182,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.