✯Bellisperennis✯
@bookworrmmm · 1ay
Takip Et
Hadi ya öylemiymiş :))
Aşık insanlar genellikle asabi, tehlikeli olurlar. Perspektif duygularını kaybederler. Mizah duygularını kaybederler. Sinirli, can sıkıcı psikopatlara dönüşürler. Katil bile olurlar.
Sayfa 62
Kadınlar
Charles Bukowski
261 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 +1'leme
·
3.273 Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Mergen
Kısaca aşk ruh sağlığını bozuyor demiş :))
7
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Kısaca evet 😂
2
Gizle
Kitap hırsızı
Satırlar beni anlatıyor. O zaman ben aşıkmışımm😂😂 Ama kimee😂
1
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Aman dur evlat yakma başını🤓😂
1
1 yanıtı göster
Gizle
Mehmet baykan
Çok çok eskiden aşk denilen şey kutsal ve özeldi. Maalesef günümüz her şeyi değerinden ettiği gibi, bundan garibim aşk da nasibini almış oldu .
3
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Özel olan tüm duygular geçmişte kaldı maalesef..Şimdi Herşey yapay dediğiniz gibi.
2
Gizle
Filiz Yüceer
Bu tespitin yanlış olduğunu düşünüyorum :)))
1
Önceki 2 yanıtı göster
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Filiz Yüceer
👏👏
1
Gizle
ayça
haklı mesela ben kımseye asık degılım ve cok komıgım
İleri