Hadi ya öylemiymiş :))
Aşık insanlar genellikle asabi, tehlikeli olurlar. Perspektif duygularını kaybederler. Mizah duygularını kaybederler. Sinirli, can sıkıcı psikopatlara dönüşürler. Katil bile olurlar.
Sayfa 62
··
1 +1'leme
·
3.273 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kısaca aşk ruh sağlığını bozuyor demiş :))
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Kısaca evet 😂
Satırlar beni anlatıyor. O zaman ben aşıkmışımm😂😂 Ama kimee😂
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Aman dur evlat yakma başını🤓😂
Çok çok eskiden aşk denilen şey kutsal ve özeldi. Maalesef günümüz her şeyi değerinden ettiği gibi, bundan garibim aşk da nasibini almış oldu .
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Özel olan tüm duygular geçmişte kaldı maalesef..Şimdi Herşey yapay dediğiniz gibi.
Bu tespitin yanlış olduğunu düşünüyorum :)))
✯Bellisperennis✯
Gönderi Sahibi
Filiz Yüceer 👏👏
haklı mesela ben kımseye asık degılım ve cok komıgım