·111 syf.····Okunma: 01 Ocak 2018 00:00 Oldukça sürükleyici ve etkileyiciydi. Aynı zamanda akıcıydı yani baya rahat ve hızlı okunan bir kitap.
Kitapta en çok sevdiğim şey ana karakterdi. Ana karakterimiz Meursault kendi istediğini yapan, hayattan çok fazla beklentisi kalmamış, başıboş biri. Ve bu tarz karakterleri okumayı çok sevdiğim için bu karakteri de baya sevdim. Genel olarak kitap güzeldi. Kısa olması nedeniyle çabuk okunan bir kitap.
Bir de hızlı okuyan biriyseniz 1-2 saatte bitirebilirsiniz. Uzun lafın kısası herkese öneriyorum.