türk milleti için taşıdığın değeri anlamayanlarla, anlamak istemeyenlerle,
türk milleti için önemini bilmeyenlerle, bilmek istemeyenlerle,
türk milleti için senin türk milletinin varlığının temel taşlarından biri olduğunu kabul etmeyenlerle, etmek istemeyenlerle,
türk milleti için gönderde dalgalanmanın vatandaşlar arasındaki kopmaz bağı daha da perçinlediğini görmezden gelenlerle, görmezden gelmeye çalışanlarla,
türk milleti için göğsünde, evinde, taşıtında.. seni taşımasının kendisine onur, mutluluk.. verdiğini samimi bulmayanlarla, bulmak istemeyenlerle,
türk milleti için senin kendi canından daha değerli olduğun hususunu faşizan(?) olarak görenlerle, görmek isteyenlerle,
türk milleti için baktıkça içini sevgi, mutluluk, gurur vb. duygularla doldurup titreten sana 'sıradan bir bez parçası' diyenlerle,
türk milleti için temel yapı taşlarından biri olan seni kendi suçlarına, yolsuzluklarına kılıf olarak kullananlarla, kullanmaya çalışanlarla,
türk milleti için temel yapı taşlarından olan sana ithafen -kendi kirli emellerini gizlemek düşüncesiyle- 'ülkedeki suçu, yolsuzluğu.. yapanların, destekleyenlerin altına sığındığı bir nesne..' vb. diyerek top çevirenlerle, çevirmeye çalışanlarla,
türk milleti için senin en az anne, baba, evlat, kardeş, eş.. kadar değerli, önemli, vazgeçilmez olduğun gerçeğini arka plana atanlarla, atmaya çalışanlarla,
türk milleti için senin varlığının geçmişten günümüze içeride, dışarıda sana saldıran düşmanlarına karşı verilip de kazanılmış mücadelenin en kısa, en açık, en anlamlı cevap olduğu gerçeğini kabul etmeyenlerle, etmek istemeyenlerle,
..
farklı politik, ideolojik, dini görüşlerden sebep sana sözlü, fiziki saldırıda bulunanlarla, bulunmaya çalışanlarla sağcı, solcu, ocu, bucu hangi görüşe sahip olursa olsun, hangi mevki, makamda bulunursa bulunsun kendileri ile barışmayacağım/z,
kendilerine hiçbir şekilde hak vermeyeceğim/z,
kendilerini düşman bileceğim (karşıt değil.)..
değil mi ki bayrak bir ülkenin, o ülkenin vatandaşlarının sembolü, onuru, gururu, mazisi-geleceği arasındaki kurduğu köprü, kendisinin varlığı için canlarını, mallarını feda edenlerin temsilidir..
öyleyse en basit haliyle bu değerleri kendisinde taşıyana yapılan saldırı da bu değerlere yapılan, yapılmaya çalışılan bir saldırıdır..
benim gözümde bayrağa bu saldırıyı ancak düşmanlar yapar..
düşmana, düşmanlık yapana düşman olmak, kendilerine gerektiğinde gereken şekilde karşılık vermek de vatandaşlık gereğidir..
gölgende, temsil ettiğin değerlerin altında huzur, güven, mutluluk içinde yaşamalarına rağmen varlığını sorgulayanlarla, varlığına saldırıda bulunanlarla bir arada yaşamaktan duyduğum üzüntü, senin varlığına karşı duyduğum sevgi, saygı, minnetin yanında en abartılmış haliyle bir zerre kadardır..
seni temsil ettiğin tüm değerlerinle çok seviyorum..
seni temsil ettiğin tüm değerlerinle sevenleri çok seviyorum..
kalleşi, haini, düşmanı -maalesef- çok olan bu coğrafyada dünya durdukça bu kalleşlere, hainlere, düşmanlara ve sana saldıranlara rağmen yine dünlerinde olduğun gibi dalgalanıp bu malum çok hücrelilere de varlığınla buranın 'vatan' olduğu şeklinde en anlamlı cevabı yine sen vereceksin, bunu da biliyorum..