Açıkçası kitabın sizde bıraktığı hissi alabilmek benim için yeterli. Çünkü bazen bir hikâyeden geriye olaylar değil, o duygu kalıyor.
İncelemenizde de en çok onu hissettim. Geçmiş, eksiklik, yarım kalmışlık ve insanın kendisiyle yaşadığı o sessiz hesaplaşmalar... Eğer hikâye size bunlardan bir parça hissettirebildiyse ne mutlu bana😊
Yüreğinize, kaleminize sağlık. Çok teşekkür ederim 🙏😊 🌸