Elinize sağlık, güzel bir hikaye, yaratılış soslu bir aşk hikayesi:) Umut yazarın kendisinde var anladığım kadarıyla. Genel olarak güzel dediğim gibi, ama bazı yerler havada kalmış gibi - kendini veremiyor okuyan tam olarak, üzerinde biraz daha çalışılsa daha iyi olacakmış gibi geldi bana. Tabi benim yorumum. Teşekkürler katkınız için. Umarım bundan sonra kendi sayfanızda okuruz hikayelerinizi.