Puan vermedi·210 syf.····Okunma: 16 Haziran 2026 19:40 Dikkat dikkat: Bu roman "yaşamak" konulu olsa da öyle bir romandır ki; sizi yaşamaktan utandırır. Nevrotik kişilikleri intihara sürükleyebilir ve manik~depresifleri depresyona sokar. :-) Eğer okursanız, "bir ayfonum bile yok" cümlesinden yola çıkar ve gerçek yokluğu hatta bir ötesindeki kavram olan "açlığı" daha iyi anlarsınız. Bana böyle bir etkisi oldu. iyi okumalar.