Kitabı yazımı açısından çok sevdim ama kitap boyunca Victor Frankenstein’dan çok nefret ettim. Kendi doyurulmaz egosu ve kibiri yüzünden bir yaratık meydana getirmişti. Ve onu sonsuz acıya hapsetmişti. Sonrasında kendi bile o yaratıktan yüz çevirdi. Ve yaratık tek tek sevdiklerini öldürürken, Elizabeth’i öldüreceğini bildiği halde yaratığı aktif şekilde durdurmak yerine kaçtı. Kendi ailesini de kendi elleriyle yok etmiş oldu. Sanırım insanın dizginlenmeyen aşırı duygularının sonucunun ne hale geldiğini anca böyle anlatılabilirdi. Mary ShelleyFrankenstein ya da Modern Prometheus