%57 (170/296 syf.)
N. G. Kabal
8.8/10 · 2.279 okunma
·
192 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
zümi
Gönderi Sahibi
anca okuyabildim yaa, o kadar sardi ki. yarin erken kalkmam gerekmese bitirirdim bile
BAYİLİRİİİMM😭🥹💗
zümi
Gönderi Sahibi
AY BENDE BENDEEE
Keyifli okumalarrr 💕🥺
zümi
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim kuzum 😭🤍🫶🏻
EN SEVDİĞİM, EN SEVDİĞİM EN SEVDİĞİM!!! 😻🫂
zümi
Gönderi Sahibi
NOVA VE DARENİ ÇOK ÖZLEDİMMM 😭🤍🫶🏻