Romanın en iyi yanı bana şu deneyimi yaşatmasıydı;
-sanırım sıkılmaya başlıyorum,
-konu nasıl buraya geldi bi saniye
-devam ediyim bişeyler oluyor
-sanırım sıkılmaya başlıyorum…
Şeklinde bir loop yaşadım ve bu döngü gökyüzünü yararak ortaya çıkmış kıyamet habercisi olduğu düşünülen örümcek burgacının ne olduğunu anladığımda ortadan kayboldu. Yani burgaç kitaba dair kötü fikirlerimi yuttu :) o yüzden sevdim.
Romanda
Hiperdemokratik bir dünya var
Dedektif var
Yeldeğirmeninde yaşıyor
Yaşam vizesi bitmek üzere
Çözmeye uğraştığı bir cinayet ve kendi ölümüne sayılı gün Örümcek BurgacıAlper Canıgüz