Sevgili Saadet🌿🧚♀️ merhaba.Harika bir romandı.İçim sızlayarak okumuştum.
Yorumumun bundan sonrasından spoiler diyeceğim 😃😃😃 çünkü sonunu anlatacağım (haha komiğim ya ben😂)
Cavide kuzeni Neriman tarafından hep taklit edilir ve kıskanılır. Neriman'ı bir gün nişanlı İhsan ile kendisi hakkında acımasızca konuşurken duyar. Ve kuzeninin nişanlısını bilerek kendine aşık eder. Acı sözlerin intikamını almak için. Fakat sonrasında İhsan'ın babasıyla tanışır ve ona aşık olur.
Elbetteki kavuşamazlar 😭😲