Kevser
@Kewserr_
Takip Et
%12 (105/816 syf.)
22/11/63
Stephen King
9.3/10 · 4.191 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
27 beğeni
·
92 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
LULU
Ben de yetişeceğim ☺
1
Kevser
Gönderi Sahibi
Bekliyorum🤗
1
Gizle
Fатма ᵕ̈♡︎
Ayy ben bu kitabı çok seviyorum 🫠🥳, filmi de çok güzel ama ben kitaptan daha çok zevk almıştım yine 🥰♥️😍 Keyifli istifadeli okumalar diliyorum, bakalım sen beğenecek misin 😍 Ben bir daha bir daha okurum yani. O derece seviyorum 🥰♥️🎈🤗✨️🌻
5
Önceki 2 yanıtı göster
Kevser
Gönderi Sahibi
Fатма ᵕ̈♡︎
inşallah 🥰 keyifli bol istifadeli okumalar olsun 🤗💐📚☕️
1
Gizle