%12 (105/816 syf.)
Stephen King
9.3/10 · 4.191 okunma
·
92 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de yetişeceğim ☺
Kevser
Gönderi Sahibi
Bekliyorum🤗
Ayy ben bu kitabı çok seviyorum 🫠🥳, filmi de çok güzel ama ben kitaptan daha çok zevk almıştım yine 🥰♥️😍 Keyifli istifadeli okumalar diliyorum, bakalım sen beğenecek misin 😍 Ben bir daha bir daha okurum yani. O derece seviyorum 🥰♥️🎈🤗✨️🌻
Kevser
Gönderi Sahibi
Fатма ᵕ̈♡︎ inşallah 🥰 keyifli bol istifadeli okumalar olsun 🤗💐📚☕️