%4 (40/847 syf.)
George R. R. Martin
9.2/10 · 10,9bin okunma
·
70 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dizisine olup biten biri olarak incelemelerini merakla bekliyorum😭😭💕💕🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Elif
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederimm 💞 diziyi hiç izlemedim, ona da bakmak istiyorum. İnceleme yazmaya çalışacağım 🩷
Elif
Gönderi Sahibi
Arkadaşlar ben Taht Oyunları aldım 🥹🥳 dolayısıyla Güç ve İntikam'ı şutladım şu anlık, bu varken onu okuyamazdım 👉🏻👈🏻
Keyifli okumalarr🫂
Elif
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederimm 💖