·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Şubat 2026 23:16 Kısacık bir kitaptı ama beni çok sarstı. Az kelimeyle böyle bir derinlik yaratılması hayran olduğum yeteneklerden biri. Bir insan, yargılanmadan dinlenmeyi, kabul edilmeyi, yanında olunmasını çok ister. Başkarakterler bunların önemini çok güzel hissettiriyor. İslam dinini, yumuşak, sakin ve kapsayıcı ele alması hoşuma gitti. Çok sade, temiz, etkili bir dille yazılmış. Kısa olmasına aldanmayın, yoğun bir kitap. Bir süre boşluğa bakmama sebep oldu.