·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 10:43 Başta “sabah sayfaları” tadında yazılmış ve nedense basılmış bir kitap izlenimi uyandırdı bende. Ama kısa sürede bölümler birbirine lezzetli bir şekilde bağlanmaya, süssüz, sade cümleler muazzam tat vermeye başladı. Sonlara geldiğimde, bu şekilde bir 500 sayfa daha olsa okurdum diye düşünmeye başladığımı fark ettim. Çabucak bitti, diğer kitaplarına da göz atma isteği uyandırdı bende.
Hint asıllı, Londra doğumlu, New York’da yaşayan ve İtalyanca yazan çok renkli bir kalem Lahiri, sevdim. Tam çantaya atmalık, kafede, yolda, her yerde okumalık bir kitap. Hatta bence tam da böyle okunmalı.