İnsan en çok hayal kırıklığına uğramaktan korkar.
Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz.İnsan olmaktan korkuyoruz.İnsan yerine bir yığın kuklalar yaratıyoruz.
Sayfa 453 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
··
3 +1'leme
·
1.683 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kim ne derse desin hayallerim yıkılacaksa sonunda, hayali başta kurmamak daha iyi. Süreç güzeldi, bana epey şey kattı falan hikâye geliyor bana. Sonunda mutsuz olacaksam ne anlamı var? Bence hayal kırıklığından korkmak çok akıllıca ve güzel bir taktik.
Mert
Gönderi Sahibi
Sanırım insan en çok bu hayata karşı hayal kırıklığına uğramaktan korkuyor. Birbirimize nasıl içten, samimi ve nezaketli davranılacağını unuttuk. Hepimiz öylesine hayal kırıklıklarıyla doluyuz ki, birbirimizin ruhuna nasıl dokunacağımızı bilemez hâle geldik. Kötü şeyler görmeye o kadar alışmışız ki, karşımıza iyi bir şey çıktığında bile korkuyoruz. İçimizden geldiği gibi yaşamayı unutmuşuz; bu yüzden hepimiz, yavaş yavaş, sadece “olması gereken” insanlara dönüşen kuklalar gibiyiz. Yorgun ruhlarımıza günün pozitif fotoğrafı 💐 hizliresim.com/gd05hw8 🐶🐾