dostumKİTAP ben insanları yargılamak taraftarı değilim . Herkesi anlamaya çalışırım . Bu alıntıyı paylaştım çünkü bu insanları da anlıyorum ki bence önemli olan bu cümlenin sonu değildi başıydı " hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım " kısmı . Ezcümle sizin de fikrinize saygı duyuyorum ☺️🙏