Hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım. Her yere aitmiş gibi davranırlar.
Alıntı
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
521 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani ortama ayak mı uyduruyorlar
G.Kader Eker
Gönderi Sahibi
dostumKİTAP ben insanları yargılamak taraftarı değilim . Herkesi anlamaya çalışırım . Bu alıntıyı paylaştım çünkü bu insanları da anlıyorum ki bence önemli olan bu cümlenin sonu değildi başıydı " hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım " kısmı . Ezcümle sizin de fikrinize saygı duyuyorum ☺️🙏