aslında kitapta o kadar güzel anlatımlar var ki ama olmayan bir şeyler de var bazı yerler oldurmak için zorlanılmış geldiği için ya da okumak için kendimi zorladığımdan mı oldu bilmiyorum daha iyi olay akışıyla tadından yenmezdi
bitirdim ama nasıl bitirdim inanın bilmiyorum hayatımda ilk defa bir kitap beni bu kadar bastı. çok severek başlamıştım güzel de ilerliyordu sonra bir taklaya geldim ne oldu anlamadım sonlara doğru 144 sayfa değil de 1444 sayfa gibi geldi bana