·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2026 21:21 Siyaset yok, kalabalık yok, ideolojiler yok. Yeşillik, tek başınalık, bilgelik, sabır ve huzur var. Ağaçlardan ve doğadan öğreneceğimiz çok şey var. Mesela bir ağaç toprağa bağlıdır ama gökyüzüne de uzanır. İnsan da böyle olmalıdır. Okurken bu derin düşünceye çok kapıldım. Kalabalıkların onayına hiç ihtiyacımız yok aslında. Dinlendirici bir okumaydı.