KRM

@_KRM_
Bilmesen de, Bilme Sende..
8/10
·144 syf.·
2026 16. kitabı
Mona, tutmuş kalbimizin tam ortasından yakalamış bizi, “ Müsait Bir Yerde Gidecek Var ” diyor. Zannedersin bir minibüs camına yaslamışız soğuk başımızı da, içimizdeki o bitmek bilmeyen gurbet sızım sızım sızlıyor. Mona , Türkçenin ince kıvrımlarında bir kelime sarrafı gibi raks ediyor. Cinasları ve kelime oyunlarını adeta birer hece kesiği gibi kullanarak acıyı estetik bir çığlığa dönüştürüyor: Bilmesen de, bilme sende; ama bil, sen de.. Aşkı sayılarla çarpıp mekanikleştiren modern dünyaya karşı, karşılık beklemeyen tek kişilik bir yalnızlık senfonisini cesurca savunuyor. Kavuşmayı dünyevi bir gerçekliğe teslim ederken, aşkı kavuşamamanın o asil göğünde hür bırakıyor. Satır aralarında, sadece kadraja baktığı kadar mutlu olan sahte hayatlara ve maddi doymuşluk peşinde koşanlara inceden inceye ama sarsıcı dokunduruyor. Mona size son durağı söylemiyor, yolun sonunu açık etmiyor. Ancak bir minarenin dikey yalnızlığına başınızı yaslatıp şu can alıcı soruyla baş başa bırakıyor: İnsan yaşadığı kadar mı yaşar bu dünyada, yoksa bir başkasının kalbinde yaşandığı kadar mı? Eğer sizin de kendi içinizde yürümek istediğiniz bir yolunuz varsa, bu davete kulak vermenin ve müsait bir yerde esere dahil olmanın tam sırasıdır. Vesselam
Aşk’ın Hâlleri
Müsait Bir Yerde Gidecek VarMona · Hayykitap · 2018125 okunma
·
89 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Cahit Sıtkı Tarancı' nın dizeleriyle Neylersin ölüm herkesin başında Uyudun uyanamadın olacak Kim bilir nerde, nasıl, kaç yaşında? Bir namazlık saltanatın olacak Taht misali o musalla taşında. Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sada imiş... İnsan yaşadığı kadar mı yaşar bu dünyada, yoksa bir başkasının kalbinde yaşandığı kadar mı? kitabı okuyarak karar verelim. Yeni bir kitapla tanıştırdınız.🙏🏻 Sizinde yeni tanışmalarınız daim olsun . Kaleminize sağlık.☘️✨ Hayırlı akşamlar.
KRM
Gönderi Sahibi
Ahh.. Ruby,İnsan, bazı satırların sadece okunmak için yazıldığını, bazılarının ise yaşanmak için saklandığını vakti gelince anlıyor. Yeni tanışmalar, bir kitabın sayfalarını çevirmek gibi geçici ve yüzeyseldir. lakin bazıları o kitabın müellifi gibidir, ömrün tüm sayfalarına sinmiştir. İnsan, kalbinde taşıdığı yegâne olana döndüğünde, yolun tüm kalabalıklarını bir perde gibi aralayabiliyor. Bazı sesler kubbede değil, sadece ruhun en kuytu yerinde yankılanır. gerisi sadece bir seda arayışı.. Kıymet bilmek, mesafeleri anlamlı kılıyor. Hayırlı akşamlar. 🖋️🍀
Bir gün bu dünyadan ayrılsam bile, beni hatırlayanların yüzünde bir tebessüm, dilinde bir dua kalsın. Sanırım insanın geride bırakabileceği en güzel iz de budur…🌹🍃 Inceleme icin tesekkur ederim yine yuregimizden vuruyorsunuz…
KRM
Gönderi Sahibi
Gidenin ardından kalana bırakılacak en kıymetli miras, bir çift gözde tebessüm, bir dilde duadır. Kalbinize ve güzel temenninize değdiyse kalemim, maksadım hasıl oldu demektir. Varlığınız ve nezaketiniz daim olsun. 🌹