Ateş ve Kan kitabının dizisi olan House Of the Dragon'u çoğumuz biliyoruz diye düşünüyorum 🤭 3. sezonu sonunda geldiii 🥳 kitabı çoktan okumuş olmama rağmen diziyi izlerken bir kez daha şoka girdim ve hem çok üzüldüm hem aşırı heyecanlandım 🥹 bana kaç kez okusam da izlesem de bu duyguları yaşatabilecek nadir eserlerden biri oldu benim için 🫶🏻 izlemeyen kalmasınn 💛
Hiç sayfa güncellemesi yapmıyorsam ve bugün yaptığım gibi çok az sayfa güncellemesi giriyorsam bilin ki o günüm yoğun geçmiştir arkadaşlar 🫠 sadece 30 sayfa girebilmiş olmak bana acı veriyor 🤧
Duyduk duymadık demeyin ✨ Bana Dokunma serisi film oluyorr 🥳 Daha önce böyle bir karar alınıp iptal edilmişti ama Warner Bros ne yaptı etti kaptı seriyi 😂 Distopyanın enlerine adını yazdırabilecek bir film olacak mı diğerleri gibi göreceğiz bakalım 🙂↕️ Seri çok benlik değildi ama filmine de hayır demem açıkçası 🙇🏻♀️
Çok teşekkürler balımm 🫶🏻✨ evet gerçekten anlaması biraz zor ama filmi izleyip kitabı okumayı denersen belki daha çok faydası olur çünkü hayal etme açısından zihnin sınırlarını epey zorlayacak unsurlar var. Umarım bir gün okur da beğenirsinn 🙂↕️