·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2026 09:45 Okurken duygusal açıdan çok zorlandığım bir kitaptı. Hayatın içinde, yaşandığını bildiğimiz ama hayat gailesinden mi yoksa bize zor gelen konulardan kaçma eğilimimizden mi bilmiyorum, çoğu zaman unuttuğumuz konuları-ki bunlar ensest, taciz, tecavüz-tüm gerçekliğiyle yüzümüze vuran bir çalışma olmuş. Yazar çok büyük emek harcamış. Herkes bu kitabı-zor da olsa-okumalı bence. Toplumumuzun çürümüşlüğü ve güvensizlik hissi beni derinden etkiledi. Çocuklarımızı koruyamıyorsak neden varız ki?