·308 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2026 23:19 Yıllardır okunacaklar listemde yer alan ama bir türlü okuyamadığım bir kitap bu. Çok ciddi bir psikolojik tahlilmiş okuyunca anladım ve bunu beklemiyordum. Bir insanın kendiyle kavgası, içindeki karanlıkla mücadelesi işlenmiş. Romanın havası kasvetli ve bunaltıcıydı ama yine de merak edip sürükleniyorsunuz. Bir mahkeme sahnesi var ki, o kısım beni benden aldı. Sanırım birkaç yıl sonra tekrar okuyacağım.