%4 (30/680 syf.)
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
·
249 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Keyifli okumalar diliyorum fakat pek de keyifli olmayacak sanki.
Vincent
Gönderi Sahibi
İnan hiç bir fikrim yok Portekizli diye okuyorum bakalım keyifli olmasa da bir ülkenin en değerli yazarı (2. José Saramago) okumak iyi bir deneyim olacak benim için 🙏
Ben ara vererek okudum. Aşırı huzursuz hissettiriyor. Ama güzel, akıcı bir kitap.