·326 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2018 00:21 Ben bu kitap kadar dahice yazılmış bir kitap görmedim. Goethe zor bir tema seçerek aslında kendi sınırlarını da zorlamış demek isterdim ama bahsettiğimiz kişi Goethe olunca sınırları olduğunu pek düşünmüyorum. Neyse, kitap aslında insanoğlunun ne kadar çok şey istediğiyle alakalı. Yazım olarak biraz felsefik ve okurken ağır gelen bir kitap. Mutlaka okuyun, pişman olmazsınız.