Bu kitap hakkında şunu söylemeliyim elime aldığımda iki günde soluksuz okudum saçma bulduğum kısımlarda vardı ana karakterin bazı hareketleri değil de çoğu hareketleri mantıksızdı bu adam gerçekten kafayı üşütmüş olmalı diye düşünmeden duramıyordum ama ilginç bir şekilde insanı büyülüyor son sayfaya kadar sürüklendiğimi hissettiğimi söyleyebilirim vakit geçirmek için ideal bir kitap kötü diyemem değişik bir bakış açısıyla yazılmış etkileyici bir kitap.