Genel anlamda guzel bir incelemeydi, elinize saglik. Yalniz sondaki "sinirsiz" yaraticinin "sinirli" kurallari konusunda; duz bir bakis acisi oldugunu dusunuyorum. Eger bizi bu dunyaya imtihan icin degil de oylesine, kuralsiz yollasaydi, ne olurdu sizce? Bence varligimizin anlami olmazdi ve kisir zevk dongusunu tekrar tekrar yasayip, biktiktan sonra intihar ederdik. Vicdanimiz olurdu ama gun gectikce yakardik onu. Dinden cok filozof var, karsilastigimiz iyi insanlarin 10'da 9' u Islami iyice benimsedikleri icin iyiler. O diger 1 kisi de herhalde Sokrates sayesinde. Insan kural koyucu olamaz, ozellikle ahlak konusunda. Bir sey daha soyleyecegim; aslinda Islamdaki her hukme bakarsaniz, dogamizla ne kadar uyumlu oldugunu ve duzenli bir toplum olusturmak icin tek yontem oldugunu anlarsiniz. Inşallah Allah hidayet verir size. Zeka basli basina yetmez cunku, kalbin de ona uymasi lazim.