olgunluk ve acılarla doğmak zorunda bırakılan çocukların hikayesi.
ayrıca çok güzel bir söz gecer:
"senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler."
savaşın buram buram her yanımızda hissedildiği bu günlerde ; ne kadar yıkıcı etkileri olduğunu anlamak adına ; bir kere daha akıllara nakşedip barışın ne kadar parlak ve sarıcı olduğunu hissetmek adına mutlaka okunmalı diyorum .