Buse Güler Tüzün
@busegulerr
Takip Et
Soru
Bir yayınevi açacak olsaydınız ismini ne koyardınız?
62 beğeni
·
2 paylaşım
·
54 Gösterim
66 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Uhtred
Yayin evi da
6
1 yanıtı göster
Mehmet Cuma ÖZTÜRK
Sen ben olurdu her halde biraz absürt oldu ama olsun :)
1
Buse Güler Tüzün
Gönderi Sahibi
Tek kelime olsa daha iyi tabii. Biz olsun 😀
1
Gizle
Mehmet Cuma ÖZTÜRK
Olur da sanki sen ben'in tınısı kulağa daha hoş geliyor
1
Zihnisinir
Yayar Yaymaz Yayan Yayınevi
5
Önceki 5 yanıtı göster
Buse Güler Tüzün
Gönderi Sahibi
Arkadaşlar napıyorsunuz. Bir daha soru sormayayım diye mi hep bu yorumlar ben bu ortamı daha tam çözemedim. Neden böyle oldu 😀😀😀
5 yanıtı göster
Gizle
İleri