Soru
Bir yayınevi açacak olsaydınız ismini ne koyardınız?
··
54 Gösterim
66 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yayin evi da
Sen ben olurdu her halde biraz absürt oldu ama olsun :)
Buse Güler Tüzün
Gönderi Sahibi
Tek kelime olsa daha iyi tabii. Biz olsun 😀
Olur da sanki sen ben'in tınısı kulağa daha hoş geliyor
Yayar Yaymaz Yayan Yayınevi
Buse Güler Tüzün
Gönderi Sahibi
Arkadaşlar napıyorsunuz. Bir daha soru sormayayım diye mi hep bu yorumlar ben bu ortamı daha tam çözemedim. Neden böyle oldu 😀😀😀