Pınarikooo
@Superisi1
Takip Et
1/10
·
304 syf.
·
Kitabı okudu
·
2015 11. kitabı
Fiyasko, kesinlikle beğenmedim. İyi bir şey bekleyenler kesinlikle almasınlar. Bu kitaba vereceğiniz ücretle gidin başka bir kitap alın. Ben çok acemice buldum. ( Tazeoğlu`nun kalemine de yakıştıramadım doğrusu. Daha usta bir kalem bekliyordum. )
Edebiyat
Bukre
Kahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 2013
23,5bin okunma
1 beğeni
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap