10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2018 190. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2018 18:20
"Ben hayatımda beni bu kadar fiziksel hırpalayan bir kitap okumadım daha " Yani gerçekten "tüyler diken diken " diyeceksek o kitap bu "kitap" BU BIR "KORKUNÇ DEHA" kitabıdır. . Spoiler # yoktur ama ..yinede dursun Incelemesini okuduğum Homeless Sayesinde (listede vardı ama hep ertelenenler arasında ) ani bir kararla okuduğum... 21 birbirinden karanlık "labirent hikaye" Bir ara PO hikayeleri içinde kayboldum diye düşünmedim değil .. Kayboldukça size yol gösteren iri gözlü kadinlar , siyah saçlı, kızıl saçlı, saçsız ..bazen bacaksız... kucaklarında ölü kuşlar olan ,sekiz kollu bir kafalı, boydan boya karnı yarık, elinde bıçak olanlar ,ellerindeki deliklerden kan sızanlar çıkacak yolunuza ..onları takip edin ,Korkmayın! Dahada kafanız karışınca kulağınıza fısıldayan şiirler var ..böyle unutulmuş dualar gibi ,mezarlık sesleri gibi ,başka bir dünyadan geliyormuş gibi "efsunlu" fıs_fıs_fıs_fıs "kimse duymasın , kimse duymasın " Işte bu kimsenin duymadığı görmediği "KADIN" olmanın zorlukları anlatıyor aslında "ANLAYANA " Mine Söğüt ...hasır altı tecavüz,tehdit ,dayak,annelik,.. __ aile içi şiddet dışı "dışlanma " sonucu "DELiRME" olan okudukça ışık yakma ihtiyacı duyduğunuz kör bir karanlık kuyu! "A__kıl "bir ince saç telinden ibarettir koptu mu bağlamak zordur bir daha " demişti bir doktor arkadaşım sohbet ederken .. A_kıl A_kıl A_kıl "Unutma ,unut, unutma,unutma,unut " "Son de .. "Son de ..son Ve SON derken. . ... "Deli Kadın Hikayeleri" ciğerinizin sönmesine,kalbinizin sıkışmasına ,miğde krampı ve diş gıcırdatmanıza sebep olacaktır .. ayrıca gece "kâbus" gibi yan etkileri de mevcut Ona göre karar verip okuyun ..ben "okuyun ya da okumayın " demeyeceğim Ben okurken çok gerildim o kadar çok kendimi kastım ki ..elim kolum uyuştu. . Pişman mıyım Hayır .. Bir daha okurmuyum ....Hayır . Böyle bir üslup, böyle bir kasvet bir bıçak gibi oyan "Acı " ..Masal içinde öldürücü "Gerçek " ..üst üste her hikayede tokat ,sille ,şamar ne ararsan vurdukça vuruyor .. ışte böyle bir yazar diyorum .. "Mine Söğüt " döve döve okutuyor .. Dip NOT : Eğer mutsuzsanız , eğer geçmişinizde ve ya şu anınızda "travma " varsa .. bu kitabı okumayın. . Iyi gelmeyecektir .. SEVGİLER .. Aklınıza mukait olun. .
Deli Kadın HikayeleriMine Söğüt · Yapı Kredi Yayınları · 201911,7bin okunma
··
1.535 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Obsesif biri olarak bu duruma antrenmanlıyım 😊 okuduktan sonra görüş bildiricem teşekkür ederim
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Ben teşekkür ederim :) merakla bekleyeceğim görüşünü. .iyi okumalar olsun ..
Ne güzel incelemişsin :) biliyordum hakkını vereceğini. Beğenmene çok sevindim.
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Hala başım ağrıyor :) unutmam lazım ..umut, unut,unut umuutt gel minnoş boynunu kırmayacaģım :)
Baya etkilemiş seni :) bitirince ben de gökyüzünü şöyle kolaçan etmiştim. Unutacaksın, diğer kitaplarına başladığında en güzel de sen unutursun :)
Beş Sevim Apartmanı'nı da çok beğeneceğinize eminim.Size de iyi okumalar olsun😊
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Düşüneceğim :) teşekkürler. .
Mine Söğüt'ü daha önce okudum ve bu kitabı şu anda inanılmaz merak ettim.Listeme alıyorum.Teşekkürler😊
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Diğer kitaplarını henüz okumadigim bir yazar Mine Söğüt .. iyi okumalar olsun :)
Ben hiç beğenmedim bana geçmedi aşırı saçma