Hangi edebiyat ile anlatabilirim bu kitabı bilemiyorum.. Ya da kim hangi edebiyat ile aanlatabilir, neler denilse denilsin hep eksik kalacakmış gibi..
Bilmem belki abartıyorum - mudur, acaba?
Hayır hayır. Kesinlikle abartmıyorum.
HARİKULÂDE.
Finalinden öptüğüm kitabın, birde devam serisi varmış ki (bkz.: Cehennem Çiçeği )
onada başlamak için çok heyecanlıyım.
~
Henüz bu kitabı ile tanıdığım yazar, nasılda okuyacağım o kadar kitabın önüne attı ama kendini.
Harika, harika ve tekrar harika. Aynı, en sevdiğim kitap olan, Vasconcelos'un "Şeker Portakalı" gibi...
Okuyun arkadaşlar, okuyun.