·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2018 09:29 Kitaba henüz başladım . Homo sapiens ten hemen sonra aldım. Ama ilk nölüm için şunu diyebilirim ki çok fazla uzatılıyor konu. Bir iki sayfada anlatılacak konu sayfalarca yazılmış. Sanki üniversitede ders kitabıymış gibi bir havası var. Bakalım ilerledikçe yorumlarımı yazarım