·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2018 01:52 Kaybolmuşluk, yalnızlık, hiçlilik duygusunu yaşayan, evinden çok uzakta hayata tek başına tutunmaya çalışan, üniversite öğrencisi. ...
Tabii herkes aynı olabilecek diye bir durum yok. İnsanlar yaradılış gereği çok farklı olabiliyorlar. Kimisi içine kapanık, kimisi çekingen, kimisi de tam tersine toplumun içinde kendisine önemli bir yer edinmiş olabiliyor. İşte toplumun görevi içinde birşeyler olup bunu dışa vuramayanları bulup kazanımı sağlamaktır. Toplum olmamız lazım, herkesin bir birey olduğunu düşünerek kazanımlarını sağlamak gerekir.
Yani; “Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, bir orman gibi kardeşçesine...