Akrostiş isteyenler? Not:Yorum yazar mısınız? Şair Ruhlu
··
7 Gösterim
33 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende lütfen :)
Olsun siz ne zamana yazabilirseniz kolay gelsin :)
Beeeennn🙋‍♀️🙋‍♀️
Yazıyorum hocam
Yazmanıza yardım edebilirim :))
Rûzgarin sesi çığlık çığlık Ürperiyorum düşen son yaprak, son insanlık Ve yine karanlık yine karanlık En zifiri karanliğa bir hayranlik Yozlasmiş bir aydınlık Düşümde bir Güneş Ülkesi Aydinlik mi aydınlık
Hangi isimle yazıyoruz simdi
Ne çok eleştiri yapıyorsunuz ben sadece insanlar mutlu olsun diye yapıyorum ben mutlu değilim insanlar mutlu olsun diye teşekkür ederim yine kırdiniz Teşekkür ederim Tuhaf Adam