Burda biz de babamızın almadığı elmalı şekerleri, hayata dair iç burkan detay olarak yazıyoruz utanmadan. Ziyadesiyle güzel bir kitap, bu tarz güzel mesaj verebilen sanat eserlerini edebi ya da sanat yönünden eleştiremiyorum, yapım değil. keşke herkese okutabilme imkanim olsa.