8/10
·500 syf.··
2019 1. kitabı
Okurken diyorsunuz ki Emily Bronte neler yaşamış da bu kadar sert bir kitap yazmış.Bir tane ruh sağlığı bozuk olmayan bir tane başına kötü bir şey gelmeyen karakter olamaz mı (sadece hizmetli Nelly vardı )Allahtan mutlu sonla bitiyor da kitap biraz olsun oh be diyebiliyorsunuz.Çocukken yapılan bir hatanın 2 ailenin çocuklarına varıncaya kadar olan intikam öyküsü diyebiliriz konu için.Lakin güzel ve akıcı bir kitap.Klasiklere başlamak isterseniz Emily ve Charlotte kardeşler en iyilerinden...
Edebiyat
Uğultulu TepelerEmily Brontë · Martı Yayınları · 201258bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.