Hepimiz ilk kitabı çok beğendik. (Ben filmini de beğenmiştim) Geldik ikinciye... Böyle kitaplara bayılıyorum ya!. Kesinlikle 'Savaş ve Barış'ı okumalısınız ama böyle kitaplar da okunmalı. Siziin bilmediğiniz bir yönünüzü ortaya çıkarıyor. (Benim gibi çok ortaya çıkmasın hala muggle olduğuma inanıyorum)