İşte budur! Edebiyatımızın kilometre taşı olan harika bir kitap. Baştan sona ustalıkla yazılmış. Kemal Tahir gibi büyük bir ustadan bu beklenirdi. Baştan sona soluksuz okuyacaksınız.
Etkileyici bir kitap!! Okurken sürekli neler olacağını kurguladım durdum.. Her şey bir yana kitaba adını veren 'Sineklerin Tanrısı' beni çok etkiledi. Böyle ayrıntılara bayılıyorum...
Hepimiz ilk kitabı çok beğendik. (Ben filmini de beğenmiştim) Geldik ikinciye... Böyle kitaplara bayılıyorum ya!. Kesinlikle 'Savaş ve Barış'ı okumalısınız ama böyle kitaplar da okunmalı. Siziin bilmediğiniz bir yönünüzü ortaya çıkarıyor. (Benim gibi çok ortaya çıkmasın hala muggle olduğuma inanıyorum)
İlk kitap yorumum fantastik bir seriye gidiyor! Gitsin de zaten. Fantastik kitaplar harikadır sonuçta. Lafı uzatmadan kitabımıza gelelim yukarda kitapla ilgili yorum yapın demişler. Beğeninize göreceli olarak sunulduğunu düşünüyorum. Kasvetli bir insansanız Harry'nin maceraları sizi etkilemeyebilir. Vernon Dursley'in matkap işi en eğlendiğiniz yer olabilir. Sizi suçlamıyorum sonuçta bu seri üst düzey kitaplardan sonra okunduğunda Vogue dergisi izlenimi verebilir. (Umarım reklam sorun yapmaz) Her neyse sevgili okurlar eğlenceli, eğlenceliden öte niteliklere de sahip bir kitap. 11 yaşına gelen her bireyin okuması gerektiğini düşünüyorum. (Sözüm 11 yaşındakilere değil size analar babalar!! En kötü çocuğunuz okuma alışkanlığı kazanır ve bu da önemli yani) Başka bir kitapta görüşmek üzere!!! :D