Puan vermedi·465 syf.··Beğendi
· Orhan Pamuk'un okuduğum ilk kitabı ve şunu da biliyorum ki son kitabı olmayacak.Bir yanım gerçektende Kemal'in her şeyi Orhan Pamuk'a anlattığını böyle bir aşkın gerçek olduğuna inanmak istiyor ve ben gerçek olduğuna inanmayı seçiyorum.Yer yer psikolojik betimlemelerden sıkılsamda kitabın sonunu merakla bekledim.Kitap bittikten sonra keşke İstanbul'da olsaydım demekten kendimi alamadım anlatılan yerleri kendi gözlerimle de görmek isterdim.İlk işim İstanbul'a Masumiyet Müzesi'ne gitmek olacak.Kitabı okuma konusunda kararsız kalanlar kesinlikle okusun ve bırakmasın sabrettiğinize değecek.