·109 syf.····Okunma: 13 Şubat 2019 15:03 Kafka'yı sevsem de aforizmalarını çok sevemedim. Karamsar havasından mı, cümlelerinin kompleks yapısından mı emin değilim. Okunmaz halde değil elbette ki ama herkese hitap edeceğini düşünmüyorum. Kafayı yorduğu kadar ruhu da yoruyor bu eser. Ama Kafka ne yazsa okuruz biz diyorsanız, önceliği başka eserlerine vererek bu kitabı da okuyunuz. Herkese selamlar, sevgiler.