Puan vermedi·71 syf.··Beğendi
· Karanlıktaki bir insanın odayı aydınlatacak ufacık bir duvar çatlağına nasıl sarıldığını anlatan, çaresizlik, yalnızlık ve daha birçok duyguyu insana düşündürten çok akıcı bir uzun öykü. Stefan Zweig’la ilk tanışmam bu kitaptı.