Kalemine sağlık, kitap epey düşündürtmüş ve hoşuna gitmiş belli ki. Nefret üzerine düşündüm de, ben nefret edemiyorum. Nefret bence içinde karşı tarafa acı çektirme hissi de barındırıyor. Ben buz gibi soğuyorum çok sert bir yanlış görürsem. O kişi umrumda dahi olmuyor. Silip atmak adını anmamakla değil, kayıtsızca anabilmek de demek. Nefret ettiğim kişiler genelde bana yamuk yapan değil, ailesine ve hayvanlara zulmettiğini bildiğim kişiler. İşte onları acı çekerken görsem tınlamam. Bu yüzden haberlere bakmıyorum.