·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2019 09:25 Ali Şeriati'nin okuduğum ilk kitabı. Fikirlerini daha yeni öğrenmiş olarak gerçekten hayran kaldım yorum gücüne. Bazı noktalarda o kadar haklı ve doğruydu ki. Çok hızlı okunabiliyor, çok net ve keskin bir dille anlatıyor savunduklarını. Diğer eserlerini okumadan çok derinlemesine bir yorum yapamayacağım kadar önemli olduğunu düşündüğüm bir alim. Kesinlikle tanınması ve öğrenilmesi gerekli fikrimce. İyi okumalar, hayırlı sabahlar olsun.